Diablo 2

Sose értettem mi a jó a Diablo játékéban. Őrült rohangálás, és inyhüvejgyulladásig tartó kattintgatás. Újra és újra ugyan azokat a pályákat végigjátszani és gyűjteni különleges képességű felszereléseket. Ezen dolgok mellett is felcsendült a fülembe a már fogalommá vált kifejezés „Diózás”. A szó nem mezőgazdasági jelentését értve természetesen alatta. :)

Mivel, a Xorp Game Server-nek van Diablo supportja is, ezért le kellett tesztelnem. Azért a játék nem volt előttem teljesen ismeretlen. Anno devilkével a Balatonon játszottunk, de akkor igazán végigfutottunk csak a küldetéseken. Most elkezdtem, és szépen felfedezvén a játék szépségét, én is elcsábultam. :) Mondhatni, akármeddig elkattintgatnék, viszont mindennek eljön a vége, én pedig befejeztem a küldetések teljesítésével.

dio2logo

A továbbiakban magáról a játékról essen pár szó:

A Diablo II-ben 5 új karakter közül választhatunk. Ezek az Amazon, a Barbár, a Nekromanta, a Paladin és a Varázslónő. Egyet sem vettek át a Diablo karaktereiből, bár a varázslónő tulajdonképpen az első részben is szerepelt, csak nem volt ilyen nőies :) Minden karakternek meglesznek a speciális, csak rá jellemző képességei, mind a harc, mind a varázslatok területén. Erről a karaktereknél mindent megtaláltok. A Diablo II négy fejezetből áll. Ez négy különböző helyszínt (várost és hozzá tartozó terepet, labirintust stb) és főellenséget takar. Minden városnak mások a külső jegyei, más népek élnek bennük és minden épület, barlang stb, az adott terület jellegzetes vonásait viseli magán. Azonban nem lehet csak úgy átlépni egyikről a másikra. Csak akkor juthatunk át a következő szintre, ha az előző pálya feladatait teljesítettük, és az ott uralkodó főellenséggel végeztünk. Ezután egy karaván, hajó vagy egyéb eszköz fog a rendelkezésünkre állni, amivel a következő városba utazhatunk.

diablo2

Tristram romjainak közelében, a nagy hegyek erdős előhegységében áll a Világtalan Szem Nővéreinek Monostora. A Monostor, melyet a hegy meredek szikláiból vágtak ki, tulajdonképp egy citadella, mely védi a Nyugati Birodalom és a titokzatos kelet közötti hegyi hágót. A területen magas gránitfalak és tűlevelű erdők ellensúlyozzák a sziklás sztyeppe egyhangúságát. Ebben a kegyetlen környezetben élő állatok búvóhelyeire barlangok szövevényes folyosói vezetnek.
A Világtalan Szem Nővérei az a rend, ahonnan Diablo származik. Sajnálatos módon, a csavargók korábbi erődítménye alulmaradt a nagy gonosz Andariel, és démoni seregei ellenében. A csavargók kis csoportja és a keletre utazni vágyók egy karavánja azonban a Monostor alatti síkságon vert tanyát. Itt Deckard Cain, akit Tristramból megmentett a Nővérek Szövetsége, elmondja a történetet. Andariel, aki egyike a Kisebb Gonoszoknak abban bízik, hogy helyet nyer a Hármak oldalán, amikor azok felemelkednek, ha megszerzi bizalmukat. Ezért Andariel megtámadta a Monostort, hogy felhasználja annak földalatti átjáróit, gonosz terveihez. A Csavargók Erődje elleni támadása során a Világtalan Szem Nővérei közül sokakat elfogtak. Andariel azt tervezi, hogy foglyait megkínozza, majd megöli egy gonosz és rettenetes szertatás során, melynek következtében az áldozatok démoni létformákká alakulnak át.
Kizárólag Te állíthatod meg Andarielt sötét terve végrehajtásában, és csak halála után indulhat útjára a karaván Broken Lands felé, ezzel lehetővé téve neked a továbbjutást.

diablo2 lod

Mindezek után, frissen megszerzett hősies önmagadat büszkén viselve, folytatod utazásod a Démonok megszállta földeken, sivatagokon és erdőkön keresztül. Utad során meg fogod tudni mi is történt az előző részben a Diablót elpusztító szereplővel (azaz veled), miután eltévedt kelet felé. A Diablo II-ben a rémségek fokozódnak, és a döntő ütközetben majd Mephisto-val és Baal-al is szembe kell nézned, hogy megszabadíthasd a világot az Ő démoni gonoszságuktól.

A Blizzard hivatalos Diablo 2 oldala itt, a magyar oldal itt érhető el.

Diablo 2” bejegyzéshez 2 hozzászólás

1. Sztem ez egy naon jó féle játék;)
    És mindenkinek ajánlom, bár lassan majd jön a Diablo 3, de akkor is a Diablo 2 az egy örök darab:D:D:D

2. Thx for the contribution. I got linked this site thru my friend. I’m bookmarking this blog of yours and I’ll be back when you have more updates on Diablo.