Éjszakai peca Látóképen

Meccs után indultunk Sobeevel ketten. Nem nagyon szarakodtunk. Kb. annyi cuccal mentünk mintha egy hetes kirándulás állna előttünk. Vittünk sátrat, nyársat, fát… Jó kis sötét volt már mire odaértünk. A srácok villogó fejlámpával vártak minket. Átestünk a bemutatkozáson és az üdvözéseken. Mielőtt bármi lehetett volna, már Sobee szerelte fel is a pecáját, mert nagyon halat akart fogni, és zavarta, hogy a többiek, már jól beetetve nagy előnnyel vannak előtte. Nem volt egyszerű a felszerelés se, de azért túljutottunk rajta. Jött is az első gond. Hogy fogunk bedobni? A válasz egyszerű volt. Sehogy :) Erre már volt terv…

A kis fél profi módszer az volt, hogy távirányítású kis halyóval viszik be az etetőanyagot, és a horgokat is. Na igen. Ez tök jó, de saját készítésű, eléggé még összedrótozott kis szerkezet volt ez a csónak. Háromszor próbáltuk beküldeni a csónakot. Egyszer se sikerült. Lemerült az aksi, a mikrókapcsoló nem kapcsolt, lemerült az irányítóban az elem. Ahh… Nem volt senki se ideges. Viszont tiszta sötétben, a szanaszét hagyott cuccokon keresztül nem volt egyszerű közlekedni se. Sobeet folyamatosan bírálták is ezért. Ő pedig egy darabig bírta, aztán mindenkit leosztott. :)

Azért csak sikerült negyedik csónakos akciónkra bevinni a Sobee féle két botot. Öt bottal pecáztunk és két engedély volt. :) Azt már nem is említeném, hogy hatan voltunk. :) Amint a pecák a helyükre kerültek mindenki megnyugodott. Elkezdtük a tűzet rakni. Gyorsan kiderült, hogy nem sok fát hoztunk. Ennek a problémának a megoldásában Csabi járt az élen Hosszúval. Ők ketten olyan hatalmas fa mennyiséget hordtak össze, hogy egész éjszaka elég volt. Elkezdődött a szalonna sütés. Jól is ment, mindenkinek jutott rendesen kaja. A kajálás alatt pedig elkezdtünk italozni rendesen.

Már úgy érkeztünk, hogy Csabi és Fényi leküzdött egy kis jégert és némi bort. Mi ezt még megfejeltük egy kis Vilmossal, majd a Ladányi Pálinkával. Nem volt túl sok. Összesen négy nagyon kimért kört tudtunk borítani. Ami ezek után jött, az kabaré volt. :) A tűz körülülése és táplálásán túl úgy néha néha kisandítottunk a kapásjelzőkre. Mentek a storyzgatások. A lényeg mindig két dolog körül alakult ki. Az első az Sobee (és én) basztatása, hogy éjszaka jövünk ki pecázni, a másik pedig Fényi hangzatos mondata, amit sokszor hallhattunk: „Amíg én nem alszok, itt senki se aludhat”…

Ezek után meg se kell említenem, hogy Fényi barátunk készre vágta magát, és pár szántóföldi sétája után beborult úgy ahogy van a sátorba (sátor elé), elsőként. Mi is úgy döntöttünk, hogy sátrat állítunk, és beköltözünk. Poénkodás volt közbe is, például Sanyiék ránk borították a sátrat is. :) Azért így sikerült szépen lassan beköltözni a sátorba, és mindenki nyugovóra tért.

Én voltam az egyetlen aki valamelyest felkészületlenül jött, és gönceimbe takarózva próbáltam aludni a rideg, és kemény sátorban. Ez viszont annyira nem ment, hogy Sobeetől bekérezkedtem az autóba. Ott már minden jobban ment, és reggel fél kilenc fele a srácok keltettek reggelihez.

Reggeli bezzeg elmaradt, nem akart senki se ilyennel foglalkozni. A tüzet megint megraktuk, azt nézegettük. Mint kiderült Sanyinak volt egy nagyobb kapása este, de sajnos valami (egy kagyló) elvágta a damilt így elment az a „valami”… Sobeenek pedig csak mozgatta a kapásjelzőjét, de végül is nem volt semmi érdemleges. Sobee megunta, és végül is én is beadtam a derekam. Hiányzott a normális alvás. Csabival egyetemben elindultunk szépen haza napsütésben, hal nélkül…

Így esett az eset. Én jól éreztem magam. Kösz mindent fiúk.