Ez a játék is a a pingvinek köré csoportosul. A játék lényege, hogy egy táblán, a pályákat teljesítve egyre több pingvin csúszkál, kiszámítható módon a falakról pattogva, és nekünk el kell kerítenünk a nem használt területeket. A játék addim megy, amíg az eredeti területek legalább 80%-át nem kerítettük el. Kis kerettörténet a fanatikusoknak, hogy haza kell utaztatnunk a pingvineket. Mivel viszont túl nagy a jégtábla, kisebb darabokra kell felszelnünk nekik, hogy tudjanak rajta utazni. :) (Mintha a pingvinek nem tudnának úszni).

A bal egérgomb kezd el egy vonalat rajzolni; a jobb (és/vagy a középső) határozza meg, hogy függőlegesen vagy vízszintesen rajzolja. Fontos, hogy tudd, hogy a bal kattintás egyszerre *két* vonalat kezd el rajzolni: vagy egyet le és fel, vagy egyet balra és jobbra. (Ez játék közben válík igazán érhetővé.) Ha ezen vonalak egyikébe belebotlik egy pingvin, mielött az a jéghegy széléhez érne, elvesztesz egy életet. Ha a vonal mindkét fele ütközik, akkor kettőt vesztesz el.

IceBreaker

A dicsőség apró jeleként, ha rákattintasz egy pingusra, azt mondja Neked, hogy “Ouch”, ám semmi egyéb nem fog történni.

Ha egy vonal szerencsésen kettéhasított egy jégtáblát, akkor azon területek, melyeken nem található pingvin, elmerülnek az óceánban. Ha a jéghegy 80%-a eltünt, a pálya befejeződött. Minden egyes plusz százalékért, amelyet elértél, bónusz pontot kapsz, így akár azt is csinálhatod, hogy a legutolsó vonalnál megpróbálsz minnél nagyobb területet levágni. (Ismételten egy olyan dolog, amit csak játék közben értesz meg igazán.) Ja, és azért is kapsz plusz pontokat, minnél több életed marad meg a pálya végén.

IceBreaker play

Nem akarnak összejönni a dolgok? Tipp: hasznos lehet csapdák állításánál, ha a vonal egyik felébe hagyod, hogy beleütközzön egy pingvin. Ily’ módon kisebb területeket tudsz lekeríteni, amely eredményeképpen könyebben tudod elkapni a kis ugrándozó állatkákat.

A project elérhető itt.